Умови обміну та повернення товарів
Відповідно до чинного законодавства України (постанова КМУ №854 від 30.07.96), продукти харчування та алкогольні товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.
Ми зобов'язуємось продавати товари тільки належної якості з актуальним терміном придатності та в належному товарному вигляді. Ми настійно рекомендуємо вчасно забирати посилки з продуктами харчування. У разі тривалого зберігання з вини замовника ми не можемо гарантувати якість товару, тому у поверненні грошових коштів за покупку може бути відмовлено.
Повернення за зіпсований товар, включаючи пошкодження з вини перевізника, здійснюється після з’ясування ситуації. Ми настійно рекомендуємо перевіряти цілісність тари при отриманні з фіксацією проблеми кур’єрською службою у вигляді відповідного акта, інакше повернення/обмін неможливий!
У випадку пробкової хвороби вина, коли її неможливо визначити без дегустації, ми здійснюємо повернення/обмін товару згідно з чинним законодавством України, якщо:
- у вині з'явився осад/помутніння, з'явився характерний хересний запах;
- у поверненому товарі збереглося 90% вмісту.
Повернення або обмін такого вина можливий лише за наявності документа, що посвідчує особу. Також необхідно пред'явити чек або інший документ, що підтверджує факт придбання товару в нашому магазині. Якщо покупка була оплачена безготівковим способом, слід надати реквізити банківської картки для подальшого зарахування коштів.
Важливо! Унікальні вінтажні вина витримкою 10-20 років поверненню та обміну не підлягають. Також правила обміну/повернення не поширюються на випадки задухи вина, спричиненої декантуванням продукту.